QUAN CUINE, PENSE EN TU!

En el marc del projecte «La sostenibilitat al Plat, educant cap a una alimentació més justa i sostenible a través dels menjadors escolars», CERAI ha desenvolupat una guia perquè els centres escolars puguen iniciar el procés de transició cap a una alimentació escolar sostenible.

Per altra banda, Horta-Cuina és un programa dirigit a facilitar i consolidar una alimentació saludable, sostenible i de qualitat basada en l’aposta decidida per la producció agrària de l’Horta de València i les comarques veïnes, reconeixent el menjador escolar com un motor clau per a l’educació en valors, la garantia del dret a l’alimentació, el respecte del medi ambient i la valorització del nostre territori.

Fer possible una alimentació basada en l’agricultura local, incorporant productes ecològics, frescos i de temporada en els menús dels centres escolars i de restauració col·lectiva.

S’ha realitzat una exposició de fotografia on apareix la nostra cuinera Mari, que estarà visible en l’hall del centre des del 4 a l’11 de març.
Vos deixem les fotos en les quals apareix ella, sota el lema de ‘quan es cuina amb afecte i amor, els menjars saben millor’.