HORARI

Els informem que l’horari presentat avui, va ser aprovat el passat 13 de juny de 2022 pel Consell Escolar del Centre segons la Normativa vigent ORDEN 9/2022, de 25 de febrero, de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte, por la que se regulan las condiciones y el procedimiento de solicitud y de autorización de modificación de la jornada escolar en los centros sostenidos con fondos públicos de segundo ciclo de Educación Infantil y de Educación Primaria del sistema educativo valenciano.

Sentim el retard en la notificació, però hem estat esperant fins avui l’autorització de l’horari per part de la Consellería.

Els informem que l’AMPA està organitzant activitats extraescolars tenint en compte aquest horari per a facilitar la conciliació familiar i laboral.

Si alguna família necessita fer ús del menjador i no està inscrit a hores d’ara, podran fer-ho durant la primera setmana de setembre sense cap problema.

BON ESTIU,