Els grups de 5 anys hem gaudit aquest trimestre amb moltes activitats diferents, dins i fora de l’escola.Us les mostrem a continuació…

Per aprendre les normes d’educació vial i començar el projecte de les profesions anarem al parc de Vialdea on gaudirem molt.

Celebrarem la festivitat de Halloween on ferem activitats a l’aula en les sessions d’anglès i finalizarem amb una festa monstruosa.

Hem tornat a repetir els contes amb John! Aquesta vegada amb el conte BABY DINOSAURE! A través d,un conte molt divertit i hem après vocabulari referit al menjar i algunes estructures. Ací us deixem la seua pàgina web:

A partir de la visita a Vialdea, hem començat el projecte de LES PROFESSIONS. Les famílies ens estant ajudant a dur-lo endavant.
La primera visita va vindre de la mà de Laura, la mamà de Pablo. Ens va contar tot allò referit a treball d,INFERMERA. Vam utilitzar ferramentes del seu treball, vam escoltar-nos el cor, utilitzarem les benes, inclòs vam vore amb una làmpara especial els gèrmens de les nostres mans. Gracias a la col.laboracio de Laura, mamà de Sira, tenim molt de material per a crear a les nostres classes el raconet de l,infermeria

Altra visita ha sigut dos papas de la guardia civil on hem reforçat i augmentat els continguts dins del projecte d’educació vial, visualitzant videos, realizant un circuit i entrant dins del cotxe patrulla .

El nostre primer taller de jocs de taula a l’aula l’hem realizat am families, coneguent jocs nous amb noves normes per a poder jugar ara nosaltres en diferents espais dins del jocs grupals

Al mes de Novembre hem començat un projecte que ens il.lussionava molt: ELS GRUPS INTERACTIUS. És una activitat anual d,èxit on les famílies ens ajuden a millorar el nostre aprenentatge. Gràcies famílies pel vostre compromís amb tots nosaltres.

Moltes gràcies famílies per anar de la nostra mà