Castell de Xàtiva – 5è de Primària

El passat 12 de març els alumnes de cinquè de primària vam visitar el Castell de Xàtiva. En arribar, ens estaven esperant els monitors amb alegria i entusiasme. Varem ballar i esmorzar tots junts. En acabar, començàrem un passeig fins al museu municipal on vam veure el famós quadre de Felip V boca avall, a més de molts altres personatges històrics que havíem treballat en classe. Ja sabem per què el quadre es troba en eixa posició i per què a la gent de Xátiva se’l coneix comels socarrats”.

En acabar, continuem el nostre recorregut fins al castell que ens va semblar preciós i molt interessant amb els seus canons de defensa. Vam aprendre història de la construcció i la vida al castell. Va ser genial!

(Text escrit de manera col·laborativa per l’alumnat de cinquè de primària)