Com sol·licitar accés a aplicacions que requereixen iniciar sessió amb Microsoft?

Per sol·licitar l’accés a aplicacions que utilitzen l’opció d’iniciar sessió amb Microsoft, segueix aquests passos:

  • En primer lloc, accedeix a Appsedu i busca l’aplicació necessària en el catàleg d’aplicacions.
  • Si l’aplicació ja està inclosa en el catàleg,no és necessari realitzar cap tràmit addicional.
  • En cas que l’aplicació no es trobe en el catàleg, segueix aquests passos:

a. Accedeix al lloc web de l’aplicació a la qual vullgues accedir.

b. Busca algun enllaç a “Registrar-se” o a “Iniciar sessió”.

c. Busca l’opció Microsoft, Office 365 o M365 (si hi ha altres mètodes, com utilitzar Google, Facebook o altres inicis de sessió d’altres aplicacions o xarxes socials, omet-los). Cal tenir en compte que l’opció d’iniciar sessió amb Microsoft, en algunes ocasions, no està entre les opcions visibles i cal buscar-la.

d. Selecciona “Utilitzar Microsoft” (en algunes aplicacions pot aparèixer com Office 365 o M365).

Apareixerà una finestra indicant que l’aprovació és obligatòria, amb un espai per introduir una justificació de la petició.

Després de justificar la petició, prem en “Sol·licitar l’aprovació”. La sol·licitud s’enviarà a la persona administradora corresponent. Des de la Conselleria es tenen en compte totes les peticions realitzades.

Aquests passos asseguren un procés clar i efectiu per sol·licitar l’aprovació necessària en utilitzar aplicacions que requereixen iniciar sessió amb Microsoft (Identitat digital corporativa).