Guanyadores del concurs de fotografia Erasmus +

Aquesta setmana s’han lliurat els premis del I Concurs de fotografia Erasmus + de l’IES Antoni Llidó.

Les guardonades són: Marian Fresneda Buigues (1r premi) i Lucia Fornés Català (2n premi) per les fotografies Auschwitz i Erasmus+ al Portitxol. Enhorabona a tots els participants per la qualitat de les fotografies presentades.

Auschwitz

Erasmus+ al Portitxol

Projecte LÓVA a l’institut

L’Òpera, un Vehicle d’Aprenentatge (LÓVA) és un projecte que es realitza durant un curs escolar complet. L’alumnat converteix la seva classe en una companyia d’òpera que crea, des de zero, una òpera o breu peça de teatre musical. L’alumnat de la companyia, organitzats en equips com a professionals, escriuen el llibret, dissenyen l’escenografia, componen la música, confeccionen el vestuari, realitzen la campanya de premsa, fabriquen l’utillatge, creen la il·luminació, etc. La finalitat de LÓVA coincideix plenament amb els objectius educatius de l’aula: fomentar el desenvolupament cognitiu, social i emocional de l’alumnat.

Blog del Projecte LÓVA a l’institut

L’objectiu dels docents que porten LÓVA a l’aula és educar a través de la creació d’una òpera. L’òpera és el gran referent integrador de nombroses disciplines i al mateix temps la metàfora del gran repte que els alumnes superaran junts. La peça final i la seva estrena no és l’objectiu del projecte, sinó una part important d’aquest. Ens agrada dir que l’espectacle està a l’aula. L’obra creada íntegrament pels alumnes sol tenir una durada de mitja hora i compta amb algunes cançons i moments musicals intercalats en l’acció teatral. Durant les representacions, els alumnes són els únics responsables de l’espectacle i els adults (professorat i altres col·laboradors) se senten entre el públic. La funció va a càrrec de la companyia.

I CONCURS DE FOTOGRAFIA ERASMUS +

Si has participat en algun dels projectes Erasmus + de l’institut en cursos anteriors, estàs de sort!!! Recupera les teues fotos i participa en el I Concurs de fotografia Erasmus + de l’IES Antoni Llidó.

BASES DEL CONCURS

I CONCURS DE FOTOGRAFIA ERASMUS +

IES ANTONI LLIDÓ

1. Podrà participar tot l’alumnat que haja participat en algun dels projectes Erasmus+ (Little green steps, global big changes i Welcome Europe) en els cursos 2020/2021, 2021/2022 i/o 2022/2023.
  2. No és necessari que l’alumnat continue matriculat en l’Institut Antoni Llidó.
  3. Les fotografies presentades han d’estar capturades en alguna de les activitats del projecte, siga a Xàbia o a l’estranger.
  4. Els treballs podran contenir imatges de menors d’edat sempre que l’alumne o alumna implicada tinga autoritzada la difusió d’imatges al centre (Llei de protecció del menor).
  5. Només es podrà presentar una fotografia per participant.
  6. Els fitxers presentats s’hauran d’adaptar a un format compatible d’imatge (jpg, jpeg, png, gif,…) i tindran una mida màxima de 10 MB.
  7. Les fotografies presentades s’hauran d’enviar per correu electrònic a l’adreça a.solercruanes@edu.gva.es. En l’assumpte cal indicar “I Concurs de fotografia Erasmus+” i en el cos del missatge el nom i cognoms del/de la participant així com el Títol de la fotografia.
  8. El termini per presentar les fotografies és de l’1 al 26 de novembre de 2023.
  9. Es lliuraran dos premis, un primer premi dotat amb 50 € de material escolar i un segon premi amb 25 € també de material escolar.
  10. En el cas de no haver-hi suficient nombre de participants o que les fotografies presentades no reunisquen els requisits mínims, de qualitat fotogràfica, els premis podran ser declarats deserts.
  11. A partir del 20 de novembre s’obrirà el termini per votar per la millor fotografia.
  12. La participació en aquest concurs suposa l’acceptació de les seves bases.