INTERCANVI ERASMUS + AMB L’INSTITUT D’AÙSTRIA “LANDECK GYMNASIUM”

Durant els dies 21, 22 i 23 d’abril, l’alumnat participant en el projecte Erasmus + “Little Green Steps, Big Global Changes” va dur a terme l’intercanvi online amb els companys i les companyes de l’institut del Tirol austríac.

El dimarts 22 es van presentar els vídeos dels dos centres participants.  L’alcalde de Xàbia va donar la benvinguda virtual al projecte a professorat i alumnat de l’institut de Landeck i els alumnes es van presentar al grup.

La jornada va continuar amb jocs interactius que pretenien posar a prova els coneixements generals dels participants en  cultura , geografia i història dels països socis del projecte.

El dimecres 23 la jornada es va centrar en el treball en equips mixtes d’alumnes de Xàbia i Landeck. Malauradament l’ample de banda no va permetre que els grups treballaran amb fluïdesa en el disseny de la presentació que havia d’incloure els logos participants en el concurs per representar al projecte. Tanmateix sí que es va poder elaborar un padlet col·laboratiu amb suggerències comuns d’estalvi energètic i reducció de residus.

El divendres 24, la jornada va estar centrada en activitats interactives relacionades amb la commemoració del día de la Terra , així com un Breakout virtual amb el nucli temàtic de l’energia i un repàs del vocabulari en anglès mitjançant un joc de Passaparaula també virtual.

Finalment els participants es van fotografiar i es van acomiadar fins al següent 7 de maig, quan tindrà lloc la següent activitat del projecte “Little Green Steps, Big Global Changes”, que consistirà en dur a terme un “Plogging”, és a dir una carrera simultània en les localitats de Xàbia i Landeck arreplegant el fem trobat i analitzant-ho posteriorment.

Es pot dir que les diferents activitats van generar l’entusiasme i  la curiositat  dels vint alumnes i alumnes dels dos països socis, que es van quedar amb ganes de conèixer-se millor mútuament i d’aprofundir en l’importància de donar més passos per a cuidar el medi ambient.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————–

CONCURS DE DOS LOGOTIPS PER ALS PROJECTES ERASMUS+ AL LLIDÓ

Ja tenim guanyadors del concurs dels dos logotips destinats a ser la imatge representativa dels
projectes ERASMUS+ “Little green steps, global big changes” i  “Welcome Europe”.  Aquests logos, seràn la imatge que representarà el nostres projectes.

Els guanyadors del concurs de logotips són:

– Joana Segarra Martínez  de 2n ESO E  1r Premi Erasmus+ “Welcome Europe”

– Elena Zhu Hu de 2n Batxillerat B  2n Premi Erasmus+ “Welcome Europe”

– Claudia Malonda García de 2n ESO C  1r Premi Erasmus+ ” Little Green Steps, Global Big Changes”

– Adriana Fernández Mata de 4t ESO C  2n Premi Erasmus+ ” Little Green Steps, Global Big Changes”

Projectes Erasmus+ realitzats a l’IES Antoni Llidó:

1) Little green steps, global big changes.

Projecte amb Landeck (Tirol. Àustria)

LITTLE GREEN STEPS, GLOBAL BIG CHANGES

2) We love cultural european heritage: Come to Europe