VIDEOS GRADUACIONS 2021

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

CONCURS D’IL·LUSTRACIÓ PER A L’AGENDA ESCOLAR

Segur que ets supercreatiu, i solament has de crear la portada per a l’agenda de l’any 2021-2022.

Animat i pegalí una miradeta a les bases del concurs.

————————————————————————————————————————————————–

ESCACS A L’IES ANTONI LLIDÓ

L’Institut d’Educació Secundària Antoni Llidó de Xàbia ha adquirit 2 taulers de 3 jugadors i 2 taulers de 4 jugadors en els quals es pot jugar tots contra tots o per equips (2 contra 2, per exemple), així com 2 jocs de Dracs d’Escacs (cada drac té la mateixa mobilitat que el cavall i l’alfil).

Aquests jocs contribueixen que l’alumnat desenvolupe  estratègies i utilitze la creativitat per tal de millorar el que anomenem intel·ligències múltiples. Durant tot el curs s’imparteixen classes d’escacs aplicant la transversalitat (combinem escacs i matemàtiques, idiomes, etc.) a les classes de 1er i 2on ESO. La metodologia es basa en part en l’aprenentatge per descobriment, realitzem jocs on se’ls explica com jugar i després ells i elles raonen, interactuen, planifiquen i prenen decisions. Aquestes són habilitats útils per a la vida diària.

El professor que duu a terme el taller és Francisco Morató Tent, entrenador esportiu d’escacs.