Departament de Biologia i Geologia

QUÈ TREBALLEM EN BIOLOGIA I GEOLOGIA?

La Biologia i Geologia, ajuda a crear un esperit creatiu i emprenedor, que és l’essència mateixa de totes les ciències. També permet a l’alumnat conéixer el seu propi cos i el seu entorn per a adoptar hàbits que l’ajuden a mantindre i millorar la seua salut i cultivar actituds com el consum responsable, la cura mediambiental, el respecte cap a altres éssers vius, o la valoració del compromís ciutadà amb el bé comú.La investigació mitjançant l’observació de camp, l’experimentació i la cerca en diferents fonts per a resoldre qüestions o contrastar hipòtesis de forma tant individual com cooperativa són elements constituents d’aquesta matèria.

PROFESSORAT DEL DEPARTAMENT

• Maite Catalán Galán (Cap de departament)
  • Iñaki Arizaleta DelsHorts
  • Joan Antoni Oms Galán

ASSIGNATURES

Les assignatures que impartim són:

• 1r ESO Biologia i Geologia
  • 3r ESO Biologia i Geologia
  • 4t ESO Biologia i Geologia
  • 1r Batxillerat Biologia, Geologia i Ciències Ambientals
  • 1r Batxillerat Biologia Humana
  • 2n Batxillerat Biologia i Geologia

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ

Criteris-d_avaluació-i-qualificació-2023-24-4

RECUPERACIÓ D’ASSIGNATURES PENDENTS

Es proposa per a l’alumnat amb l’assignatura pendent:

1. Realitzar un curs específic per la plataforma Aules, on es penjaran periòdicament les activitats a realitzar durant el període estimat, aquestes hauran de ser entregades com una tasca o com el professorat el considere.
  2. Realització d’una prova d’avaluació dels continguts treballats periòdicament (proves escrites, qüestionaris, preguntes obertes,…) presencial o a través de la plataforma Aules (a consideració del professorat)

La puntuació d’aquestes activitats seran:

• 50% lliurament i lliurament de les activitats ben realitzades
  • 50% proves d’avaluació

Si l’alumnat obté una puntuació igual o major a 5 , aprovarà la matèria pendent. Si no ho fa, haurà de presentar-se a la prova extraordinària en la data establida pel centre. En aquest cas també es tindrà en compte el treballat realitzat al llarg del curs.

De manera extraordinària, i sempre tenint en compte el treball i interés de l’alumnat cap a l’assignatura en cursos superiors al pendent, el Departament la podrà donar per aprovada.

NOTÍCIES