Sortida a la biblioteca de 4t ESO

El passat divendres 17 d’abril, l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar una sortida a la biblioteca municipal amb l’objectiu de conèixer i interactuar amb Clàudia Serra, l’autora del llibre Un estiu.

Durant la xerrada, l’alumnat va tindre l’oportunitat de preguntar aquelles inquietuds respecte de la trama del llibre (ja que es narra una tragèdia real que va ocórrer a Alcanar) així com també compartir amb l’autora les reflexions que se n’havien extret.

Serra ens va informar que pròximament l’obra es duria a terme dalt dels escenaris.

Així que prompte serà possible veure representat tot allò que han imaginat durant la lectura!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies