CONCERT D’UKELELES. (5é i 6é de primària)

Ahir dimarts 27 de febrer, l’alumnat de 5é i 6é de primària van oferir un concert d’ukeleles al pati de l’escola per a tot l’alumnat del centre i per a les famílies que van voler assistir.

A les 12:45h, ens vam reunir tots i totes al pati de primària, i com que l’oratge acompanyava vam poder gaudir en un ambient excel·lent del programa que ens havien preparat els i les alumnes de 5é i 6é de primària, basat en bandes sonores de pel·lícules, aprofitant la temàtica del tema transversal que aquest any estem tractant.

Fou un èxit total, i l’alumnat va gaudir dels progressos dels més majors de l’escola en aquest instrument. Per això, des d’ací, volem donar-los la nostra enhorabona pel treball que porten realitzant ja dos cursos, i també a la seua mestra de música Marina, la qual, va apostar el curs 21-22 per emprar aquest instrument a les classes de música de 4t, 5é i 6é, i així motivar al nostre alumnat. Missió acomplida Marina!