EIXIDA DEL SEGON CICLE A SAGUNT

El passat divendres dia 15 de desembre, l’alumnat de 3r i 4t de Primària acompanyats pels seues tutors i tutores i per la mestra de Música, van acudir a La Fundació Bancaixa de Sagunt, per tal de participar de les activitats que anualment organitzen per als centres docents. En aquesta ocasió les obres que s’exposaven eren de l’artista Nanda Botella.

Primerament l’alumnat va gaudir de les seues creacions, la majoria fetes amb paper i ceràmica, i van poder observar els efectes que amb aquests dos elements es poden crear al projectar llum sobre elles. Seguidament, van passar a realitzar un taller, on van descobrir les diferents tècniques amb les qué es pot treballar amb el paper, creant les seues pròpies obres i observant quines ombres es podien veure al projectar la llum.