ACTIVITAT FINAL DEL PROGRAMA 50/50.

Com bé sabeu, aquest curs i per iniciativa de l’Ajuntament de la nostra població, ens hem adherit al programa de la Diputació Valenciana 50/50. Aquest programa té com a finalitat el convertir les escoles en espais sostenibles.

El passat dilluns vam realitzar l’última activitat d’aquest primer curs al Programa 50/50, en el què el nostre alumnat a través de les diverses sessions que han realitzat, s’han anat conscienciant de la necessitat de realitzar accions que afavorisquen la sostenibilitat.

Tot i que el programa anava dirigit a l’alumnat de primària, en aquesta última activitat ha participat tot el centre, i han confeccionat amb l’ajuda dels formadors una maqueta del que deuria ser la ciutat o població sostenible ideal. Esperem que aquesta formació haja calat en els nostres alumnes i a partir d’ara siguen capaços de traslladar el que han aprés, a les seues vides.