TROBADA CEE SANT CRISTÒFOL-CEIP DOMÍNGUEZ ROCA

Dins de les actuacions del Pla d’Acció per a la Millora, el nostre claustre va determinar aquest curs continuar treballant per la inclusió de l’alumnat amb necessitats educatives especials, i per això l’equip directiu va contactar amb el CEE Sant Cristòfol de Sagunt per poder realitzar uns intercanvis entre el nostre alumnat i apropar als i les alumnes de Petrés més si cap a la necessitat d’acceptar a aquests xiquets i xiquetes, respectar-los i fer tot allò que puga ajudar-los.

Així el passat dimarts dia 16 de maig, alguns alumnes del CEE Sant Cristòfol es van traslladar fins a Petrés per a gaudir d’una jornada lúdica amb nosaltres. Només arribar, van ser rebuts per l’alumnat de la classe de 6é, que els va acompanyar fins al rebedor del centre on van esmorzar junts. Cap a les 11:30h ens vam reunir al pati amb les classes de 4 anys, 5 anys, 1r de primària i 2n de primària. Tots i totes a una gran cercle vam anar fent 7 equips on ens vam barrejar per tal de gaudir d’una sèrie de jocs, que el nostre professorat havia organitzat. Per finalitzar, vam tornar de nou al pati i vam ballar una dansa.

La jornada va ser un èxit total, tot l’alumnat va gaudir molt del dia, van jugar junts, i van poder comprovar que aquests alumnes tenen els mateixos drets que nosaltres i necessiten de nosaltres i de la nostra ajuda. El claustre de professors del dos centres hem quedat encantats dels resultats, i tot i que encara tenim pendent la visita d’alguns cursos del nostre centre al CEE Sant Cristòfol, tenim clar que aquestes actuacions han de continuar realitzant-se.