Trobada Escoles en valencià

Com tots els anys, el col·lectiu CEVCAM organitza la Trobada d’Escoles en Valencià.

Aquest any les Trobades seran el diumenge dia 7 de maig al poble de Benifairó de les Valls. A partir de les 10.30 del matí, escoles, pares, mares, xiquets i xiquetes es reuniran en el punt d’encontre situat davant el CEIP L’Ermita per començar la cercavila.

Una vegada realitzat el recorregut, començaran les diferents activitats i actes que vos detallem al programa. Deixem a la vostra disposició el programa amb més dades d’interés com els llocs d’aparcament, el punt de concentració, etc.

Com a dada d’interés, el dissabte 6 de maig es lliuraran els guardons del Premi Sambori. L’acte tindrà lloc al Pla de l’Era a les 19:00.

El dia 13 de maig, tindrà lloc el festival FESCAMP per a públic més jove també al poble de Benifairo al Pla de l’Era. Aquest festival és grauït.