Dia de la dona

A l’escola, reivindiquem, com cada any, el paper de la dona en la societat per tal d’educar a les futures generacions en la igualtat, la llibertat, i el dret a tindre les mateixes oportunitats independentment del sexe o el lloc de naixenemt.

Aquest any amb el lema, “Si una dona s’atura, s’atura un poble”, hem vullgut destacar el treball que realitzen algunes de les dones treballadores del poble que dediquen el seu temps professional o personal a que veïns i veines estiguen i visquen el millor possible al poble. Cada curs va triar una dona a la què se li va fer una entrevista sobre el seu treball o aportació que fa al poble. Les entrevistes i fotos del moment quedaren recollides en una cartolina. Tots els treballs foren recollits i exposats a la Sala Polivalent del C/Sagunt on, el mateix dia 8 de març, convidarem a les dones a un acte per agrair-lis el seu paper.

Després de l’acte, els cartells quedaren exposats perquè la gent del poble pogueren vore el treball de l’alumnat. Gràcies a totes les dones per participar.