Un matí a la natura

El passat dimecres dia 9 de novembre els i les alumnes de 2n i 3r cicle guadirem d’un dia a la natura. Els i les alumnes de 3r i 4t anaren a la Marjal del Moro i els i les alumnes de 5é i 6é visitaren la Casa Penya. Tot amb l’objectiu de conèixer millor els entorns naturals que tenim tan prop del nostre poble i valorar la seua riquesa. Amb l’ajuda dels monitors poguerem reconeixer i observar aus que viuen allí o que estan de pas en el seu camí a zones més càlides. Tot i això, els monitors ens alertaren de la baixa quantitat d’aus que ara estan en aquestos paranys debut a les temperatures tan altes i tan poc usuals per a l’època de l’any en la que estem. Molta cura per tant i anem a cuidar una miqueta més el nostre entorn.