AMPLIACIÓ DE L’ESCOLA

El passat dia 4 d’octubre el nostre centre i la corporació municipal, vam reunir-nos amb el departament d’Infraestructura de la Conselleria d’Educació i amb el seu director Víctor García, per tal de concretar quins són el següents passos que l’Ajuntament ha de realitzar, per tal de continuar amb l’adhesió al Pla Edificant i fer realitat les nostres necessitats.

Com bé sabeu, el nostre centre s’ha quedat menut, ja que tots els espais addicionals (aula informàtica, aula multis-usos, sala de mestres…) han hagut d’emprar-se com a tutories donat l’augment de l’alumnat any rere any. A més a més el nostre menjador ja porta diversos cursos no podent acollir a tots els comensals, cosa que ha fet que l’alumnat d’Infantil haja de dinar a les aules.

Veient aquest creixement, abans de la pandèmia el claustre de mestres va comunicar aquestes necessitats a l’Ajuntament a través del regidor d’Educació, Juan Carlos Palmero, ja que sabíem que aquest procés d’ampliació seria lent i ahí es van iniciar els primers contactes amb l’administració per poder adherir-nos al Pla Edificant. La idea és construir un gimnàs, dues aules d’infantil i dues de primària així com ampliar el menjador. Ara l’Ajuntament ha de realitzar una memòria valorada i presentar-la el més aviat possible per tal de poder continuar avançant.

Vos anirem informant.