Olímpiades matemàtiques

El passat dissabte, alumnes de cinqué i sisé, varen participar en la XXXII Olímpiada matemàtica. Els alumnes que participen han sigut seleccionats després d’una prova matemàtica entre tots aquells alumnes que estaven interessats en participar. Els seleccionats foren: Adriana Corral i Àngel La Roda de cinqué i Laia Saiz i Jose Luis Garcia.

Els quatre es pogueren reunir amb altres xiquets i xiquetes de la mateixa edat per participar en les proves de la Fase Comarcal realitzada en Godella. Una experiència enriquidora que de segur els afavorirà en alguns aspectes de la seua vida independentment dels resultats. Siga com siga, els i les mestres estem pagats per la seua implicació i el seu esforç. Enhorabona!