BANC DE BICICLETES

Posem en marxa una nova línia del projecte de promoció de les activitats físiques,  esportives i saludable. Volem crear un banc de bicicletes, patins, patinets. Per tal d’afavorir les activitats com:

◦             Classes d’Educació Física amb desplaçament per carril bici .

◦             Eixides interdepartamentals.

◦             Programa classes actives

◦             Préstec de bicicletes, per a aquell alumnat que vulga llogar (de manera gratuïta) una bici per tal de venir al centre.  Ja hem prestat la primera bicicleta a la nostra alumna Iman.  Pepe Sànchez  li va fer entrega el passat dilluns 3 d’octubre

Amb eixa intenció volíem fer una crida a tota la comunitat educativa per tal de crear aquest banc amb material que pugueu tenir per casa i que no utilitzeu com bicis d’adults, patins, patinets, etc. Si és el cas que teniu algun material d’aquest tipus  i voldríeu donar-lo a l’institut, poseu-vos en contacte amb el departament d’educació física.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Préstec de la primera bicicleta a la nostra alumna Iman. Entrega Pepe Sánchez