José Francisco López Blasco rep el premi de la I Olimpiada d’Història de l’Art de mans de la Rectora de la UV

La Universitat de València va celebrar, el divendres 17 de maig a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació, l’acte conjunt de reconeixement de les Olimpíades UV. En aquesta edició, la 2018-19, més de 1.400 alumnes han participat en alguna de les 12 Olimpíades on han demostrat les seues aptituds i coneixements.

Aquest any s’ha celebrat la primera edició de l’Olimpíada d’Història de l’Art i el nostre alumne José Francisco López Blasco ha sigut el guanyador, quedant en 1a posició. Divendres, assistí a l’acte per rebre el premi de mans de la Rectora M. Vicenta Mestre, acompanyat de familiars, la Directora de l’IES, Ana Paz Palomar i la seua professora d’Història de l’Art, Sílvia Garcia.