Ruta literària i visita a la Biblioteca Valenciana

L’alumnat de 4t d’ESO va assistir, el passat 17 de maig, a la “Ruta literària Estellés”. El recorregut s’inicià en el local del Centre Octubre de Cultura Contemporània i des d’allí anàrem pels carrers del centre antic relacionats, d’alguna manera amb el poeta. Així, la plaça del Miracle del Mocadoret, el carrer Cabillers, la plaça Redona o la plaça de l’Almoina foren alguns dels escenaris de la recitació de poemes del poeta de Burjassot.

L’activitat culminà en el claustre de l’edifici La Nau de la Universitat de València, on alguns dels alumnes s’animaren a recitar els versos estellesians.

foto3 foto2 foto4

D’altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO visità, el passat 16 d’abril, la Biblioteca Valenciana ubicada al monestir de Sant Miquel dels Reis. A més de fer un recorregut per l’edifici, van participar en el taller “Un món de lletres”, relacionat amb la història de l’escriptura.

foto5 foto1