Els llibres ixen de la Biblioteca

Durant la primera setmana d’octubre, els llibres de la biblioteca ocuparan el vestíbul de l’institut a l’hora del primer pati. Aquesta activitat és una iniciativa que encetem enguany, des del Pla de Foment a la Lectura, per a donar a conéixer, tant a alumnat com a professorat, les novetats adquirides per a ampliar el fons de la biblioteca escolar durant els dos últims cursos. Les adquisicions han estat possibles gràcies a la participació en el programa de la Conselleria d’Educació per a la dinamització de les biblioteques escolars i el foment de la lectura als centres docents.

Els membres de la comunitat educativa del Marjana poden accedir a la biblioteca i traure en préstec qualsevol títol que siga del seu interés, sempre que tinguen en vigor el carnet de la biblioteca. Els préstecs de les novetats, tanmateix, es posaran en marxa a partir del 8 d’octubre, ja que l’exposició de les noves obres adquirides es farà al llarg de tota la setmana.

IMG_20181001_104800_614 IMG_20181001_105518_819