Curs Acadèmic 2023-2024 – Benvinguda!

Benvinguts al curs 2023-2024 de l’FPA de Paterna!

Estem emocionats d’acollir-vos en un nou any escolar ple d’oportunitats d’aprenentatge i creixement. Sabem que el retorn a l’educació pot ser un repte, però volem recordar-vos que esteu ací perquè desitgeu créixer i aprendre.

En la nostra escola, valorem la diversitat i la inclusió. Sigau quina siga la vostra procedència, edat o nivell d’experiència, tots sou benvinguts ací. Estem compromesos a proporcionar un ambient d’aprenentatge en el qual tothom puga prosperar i assolir les seues metes educatives.

És per això que posem a la vostra disposició una amplia varietat de cursos que segur s’ajusten a les vostres necessitats. Tota la informació i notícies d’actualitat d’aquest any acadèmic la podeu trobar en aquest portal: cursos, grups, horaris, calendari escolar, documentació, etc,

Esperem que gaudiu del vostre temps amb nosaltres i aprofiteu al màxim aquesta experiència educativa.