Admissió

TEXT ORIENTATIU DE PROVA

REQUISITS:

EDAD

Persones sempre que tinguen complits 18 anys fins al dia 31 de desembre de 2021.

Circumstàncies específiques de matriculació:

• Els majors de setze (16) anys que ho sol·liciten i que tinguen un contracte laboral que no els permeta acudir als centres educatius en règim ordinari o siguen esportistes d’alt rendiment. Així mateix, es podrà autoritzar excepcionalment l’accés a aquests ensenyaments als i les majors de setze anys, en els quals concórreguen circumstàncies que els impedisquen acudir a centres educatius ordinaris i que estiguen degudament acreditades i regulades, i als qui no hagueren estat escolaritzats en el sistema educatiu espanyol.
  • Joves entre 16 i 18 anys complits fins al dia 31 de desembre de 2021:

– Posseir contracte laboral, que no els permeta acudir als centres educatius en règim ordinari diürn, o per contracte de formació, fet a acreditar en ambdós casos en el moment de formalitzar la matrícula.

– Ser esportista d’alt rendiment, la qual cosa cal acreditar documentalment mitjançant certificat de la Direcció General de l’Esport, en el cas de persones residents a la Comunitat Valenciana, o certificat del Consell Superior d’Esports, en el cas de les persones provinents d’altres comunitats autònomes de l’Estat espanyol.

– Ser esportista d’elit de la Comunitat Valenciana, circumstància que cal acreditar documentalment mitjançant la resolució corresponent publicada anualment al DOGV.

– No haver estat escolaritzat en el sistema educatiu espanyol.

– Tenir circumstàncies que els impedisca acudir a centres educatius ordinaris i que estiguen degudament acreditades i regulades, com entre altres situacions d’assetjament escolar o altres circumstàncies de risc en l’assistència al centre ordinari habitual, amb informe sociopsicopedagògic o amb el coneixement i acceptació de la Inspecció d’Educació.