Novetats

MATRÍCULA PER AL CURS 24-25

S’ha iniciat el procés per a la sol·licitud de plaça i de la matrícula per al curs pròxim.

En la secció de secretaria d’esta Web s’indicarà tota la informació per a gestionar-ho.

Recepció en el centre a famílies que desitgen matricular en l’IES als seus fills per al curs 24/25.
dimecres 24 d’abril a les 18,30 h.

Les proves d’Inglés i Francés per a l’obtenció de la certificació del nivell A2 es desenvoluparan en el centre els dies següents: Proves d’Inglés ( 8- maig- 2024) i Francés (9-maig 2024). La inscripció per a participar està oberta des del 22 al 26 d’abril emplenant la instància de sol·licitud en secretaria. És requisit per a participar tindre 16 anys o complir-los l’any 2024.(Tots els alumnes de 4t ESO i Batxiller ho complixen. La inscripció per a la prova gratuïta i als aptes el centre emet un certificat oficial gratuït.

Bon dia, El pròxim dia 30 a les 18.30 es realitzarà una xarrada en l’institut sobre l’assetjament escolar organitzada per l’AMPA. S’impartirà per un equip de psicòlegs especialitzats.
Es realitzarà en la sala d’actes de l’institut. No dubteu a vindre.

Es prega màxima difusió. aprofitem per a comunicar els mètodes de Difusió amb els quals podeu estar al dia de les activitats de l’AMPA.

AMPA IES SEDAVI:

Correu: ampaiessedavi@gmail.com

Telegram: https://t.me/ampaiessedavi

Comunitat de Whatsapp: https://chat.whatsapp.com/dkqnoco0lzfh56xhmypmvq

INICI DE CURS 2023/2024:

PRESENTACIÓ DE L’ALUMNAT

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es PDF.png

CALENDARI ESCOLAR (prémer per a descarregar)

INICI DELS PROCESSOS DE MATRÍCULA EN L’IES 23/24

Les successives informacions i la documentació necessària s’anirà publicant en la pàgina de secretaria.

CONVOCATÒRIA DE BEQUES CURS 23/24

En data 17 de març de 2023 es va publicar la convocatòria de beques de caràcter general per al curs acadèmic 2023/24 per a estudiants que cursen estudis postobligatoris. Per a este curs el termini de presentació de sol·licituds serà des del dia 27 de març al 17 de maig de 2023, tots dos inclusivament. Informació en l’enllaç: https://www.becaseducacion.gob.es/dudas/asi-de-facil.html

Veure document informatiu:

SOL·LICITUD DE PLACES EN L’IES PER A l’ESO I BATXILLERAT.

(I TAMBÉ PER A AQUELLS QUE SOL·LICITEN PLAZA EN LA FORMACIÓ PROFESSIONAL)

Les persones interessades podran consultar la normativa i accedir a les diferents fases del procediment d’admissió a través de www.telematricula.es, direcció associada a la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. Des d’esta direcció també és possible accedir a la «Secretaria Digital».

Ha eixit la resolució sobre sol·licitud de places en l’IES, tant per a l’ESO com per al batxillerat i la Formació Professional.

Els alumnes que  venen dels col·legis adscrits, tots els públics de la població, i s’incorporen a 1r d’ESO  no han de fer este tràmit.

Els alumnes que demanen plaça per a qualsevol curs de l’ESO, que no siguen d’estos centres, i tots els que demanen plaça en el batxillerat, inclosos els nostres alumnes de 4t d’ESO, han de seguir el procediment.

2.1. Publicació inicial de les vacants existents en els centres educatius per al procés d’admissió de l’alumnat, així com de la informació pública a la qual es refereix l’article 29 de l’Ordre 7/2016: 19 d’abril.

2.2. Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissió: des de les 9.00 h. del 4 de maig fins a les 23.59 h. del 12 de maig.