VIATGE AL DELTA DE L’EBRE

Del 3 al 5 de juny, l’alumnat de 6è del CEIP MEDITERRANI, es va desplaçar al Delta de l’Ebre per fer el seu últim viatge com a alumnat de primària.

És difícil resumir tantes sensacions i emocions en tres dies de convivència però el grup ha aconseguit i amb nota, els objectius següents que ens plantejàvem:

– Autonomia personal. S’han hagut de responsabilitzar de les seves coses, gestionar els diners, l’equipatge, traslladar el material a les diferents activitats…

– Relacionar-se entre el grup, amb altres grups, amb el personal de l’hotel, amb el personal de monitoratge i els monitors de les diferents activitats

Els petits incidents s’han aturat de seguida ja que han acudit a nosaltres quan han hagut de fer-ho, però destaquem la companyia, educació i bon rotllo que hem presenciat durant el viatge.

– Coneixement i pràctica de diferents activitats i esports al medi natural.

Per part nostra tot esforç queda recompensat amb la seguretat que aquest viatge quedarà en el seu record, d’una manera positiva per sempre.

Enhorabona per la part que toca a pares i mares, quant a actitud i educació dels vostres fills i filles. Gràcies per permetre’ls viure aquesta experiència. Esperem que us ho sàpiguen valorar.

Moltes gràcies a tots i totes.

Us deixem algunes de les milers de fotos que hem fet i que resumeixen ràpidament l’experiència viscuda.