TEATRE/MUSICAL ALADDIN

El passat 4, 5 i 6 de juny, l’alumnat de 6è de primària va realitzar el teatre musical Aladdin dins de l’assignatura de projectes interdisciplinaris. El projecte engloba diferents assignatures, ja que es treballa la dansa, la interpretació, la música, la plàstica, l’expressió oral en anglès i les TIC. A més, també treballem els valors com l’esforç, el companyerismne, la superació personal i el treball en equip creant un clima màgic durant tot el curs però sobretot en els dies del teatre, on l’alumnat ha disfrutat i ha compartit experiències que mai oblidarà.

Des de l’equip docent que hem dut a terme el projecte sols podem donar l’enhorabona a tots i totes pel treball realitzat i els resultats obtinguts, ja que ha sigut tot un èxit i els tres dies de funció l’alumnat de l’escola i les famílies s’han emocionat i han gaudit molt de l’espectacle.

Nosaltres, com a mestres, estem molt orgullosos i esperem haver creat una experiència que perdurarà en el seu record molt de temps. Sols podem donar l’enhorabona a tots i totes i aplaudir el seu esforç i la seua actitud durant estos tres dies de tanta feina.

De ben segur que seguirem treballant perquè el futur alumnat puga viure esta experiència any rere any.

Moltes gràcies