ESCOLARITZACIÓ CURS 2021/22

JORNADA DE PORTES OBERTES VIRTUAL

• EL NOSTRE CENTRE: A continuació, per a aquelles famílies que encara no conegueu el nostre centre, podeu visualitzar part de  les instal·lacions i equipament amb les quals comptem, en la següent presentació:
  • VIDEOCONFERÈNCIA: Reunió virtual amb l'equip directiu on s'ampliarà la informació rellevant i es podran plantejar i aclarir dubtes.

Data i hora: DIJOUS 27 DE MAIG a les 15:15h

Opció 1: Enllaç per a accedir a la reunió:

PUNXA ACÍ

Opció 2: ( Si es té l'app webex descarregada)

Número de reunió (codi d'accés): 121 379 1026
Contrasenya de la reunió: JPOMEDITE

PROCÉS D'ESCOLARITZACIÓ

NORMATIVA:

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

• Des de les 9.00 h del 25 de maig a les 23.59 h del 2 de juny
  • En cas de disposar únicament de passaport o mancar de mitjans electrònics s'acudirà al centre per a, seguint les mesures sanitàries i de seguretat que s'indiquen, facilitar les dades necessàries i realitzar la sol·licitud (dilluns, dimecres i divendres del 24 de maig al 2 de juny, de 9.15 h a 13:30h)

LLISTATS PROVISIONALS: