CONVALIDACIONS

Basada en estudis Universitaris o FP II

• Si la justificació de convalidació d’un mòdul està basada en estudis Universitaris o FP II, cal demanar la convalidació al Ministerio de Educación y FP.

1. Omplir la “Solicitud de Convalidación de módulos de Formación Profesional” (descarregar)

2. Adjuntar certificat de la Universitat i dels programes formatius en castellà.

3. Entregar documentació en Administració.

4. Alta en l’enllaç del Ministerio de Educación y Formación Profesional (Clica en aquest enllaç)

El Ministerio de Educación y FP RESOLDRÀ i ho comunicarà a l’alumnat i al centre.

Basada en un cicle formatiu fet amb anterioritat / titulacions anglès /altres

• Si la justificació de convalidació d’un mòdul està basada en un cicle formatiu fet amb anterioritat, cal fer la convalidació de centre.

1. Omplir Anex XV (Solicitud de convalidació d’estudis que correspon als directors del centres) (descarregar)

2. Adjuntar certificat d’estudis.

3. Entregar documentació en Administració.

El centre ho comunicarà al tutor/a per a que ho done a l’alumnat.