CONSORCI STEPV

MOBILITAT EUROPEA CURS 2023

El passat mes d’abril és van realitzar dues mobilitats, Job Shadowing Erasmus+, de professorat amb el Consorci STEPV. Concretament la professora Anna Martinez va viatjar a Berlin i el professor Rodrigo Martínez a Derry (Irlanda del Nord). L’estada del dos profes, de 4 dies de duració, va estar marcada per visites a empreses i centres educatius.

Criteris de baremació alumnat 2022-2023

Mobilitat FCT curs 2021-2022

Mobilitat pràctiques FCT Erasmus Maig 2021.

Última eixida Erasmus+ Consorci STEPV 20/21 del cicle de Dependéncia. Hui des de l’aeroport d’Alacant ha eixit el nostre alumne LQG cap a Berlin, on farà un mes de pràctiques al Gardé Ambulater Pflegedienst, una residéncia situada en el sud de la capital alemanya. Et desitgem molta sort i que tornes a l’institut amb moltes experiéncies per a explicar-nos!!!!!
Grup  2n Dependència tard. MCL alumna de la IES Jordi de Sant Jordi ha començat una mobilitat d’un mes a Lisboa (Portugal) amb el programa ERASMUS + del Consorci STEPV. L’alumna conviurà amb altres estudiants del País Valencià i realitzarà les seues pràctiques en el centre social São Tomàs d’Aquino. Aquesta vegada una professora i un professor de l’institut estan acompanyant al grup durant tres dies.

Mobilitat pràctiques FCT Erasmus Març 2021.

Les alumnes de 2 TAD matins AFZB i PCDP parteixen el 9 de març a Pessaro (Itàlia) per a la realització d’un mes de pràctiques formatives de FCT dins del programa Erasmus + que l’Institut duu a terme juntament amb el Consorci STEPV. Us desitgem que l’experiència siga un abans i un després en la vostra formació com a professionals. Bon viatge i a gaudir-la!!