BORSA DE TREBALL

BORSA DE TREBALL. BASES REGULADORES

1.- DEFINICIÓ I OBJECTIUS

Esta BORSA DE TREBALL busca facilitar la relació del alumnat  dels diferents cicles que s’impartixen en l’institut amb les Empreses interessades en la contractació de professionals qualificats i competents en aquest sector.

Els seus objectius són:

• Facilitar la inserció laboral del  alumnat del centre
  • Contactar amb empreses relacionades amb les famílies professionals.
  • Contactar amb col·lectius i associacions que en l’entorn de València s’encarreguen de facilitar la inserció laboral.

2.- ORGANITZACIÓ

Pot inscriure’s en la Borsa qualsevol professional titulat/da en un dels cicles de la família professional Serveis Socioculturals i a la Comunitat, ex-alumne/a d’este centre.

– La inscripció en la borsa s’efectuarà únicament a través de la xarxa professional Linkedin (https://www.linkedin.com/in/ies-jordi-de-sant-jordi)

– Per a inscriure’s l’antic alumnat haurà de crear-se un compte de Linkedin i configurar el seu perfil (que aparega, al menys, que va cursar estudis a l’IES Jordi de Sant Jordi).

– Sol·licitarà connexió a l’IES Jordi de Sant Jordi des del perfil de linkedin de l’IES i l’administrador de la Borsa de Treball comprovarà que ha sigut alumnat del centre i inclourà a l’alumne/a dins del grup privat Borsa de Treball.

–      La Borsa de Treball del I.E.S. Jordi de Sant Jordi  es reserva el dret a modificar estes bases en adaptació a noves condicions i en benefici dels sol·licitants.

INFORMACIÓ PER A LES EMPRESES

Les empreses que disposen d’ofertes de treball poden enviar-les al correu borsatreball@iesjordi.com