
PROJECTES PRIMER CICLE

Excursió Jardí del Real Vivers
El dimecres passat, el primer cicle ha fet una excursió al Jardí Real (Jardí de Vivers) a València. Durant la visita han pogut gaudir de diferents activitats a l’aire lliure relacionades amb aquells ocells que trobem al Jardí de Vivers, amb la vegetació (sobretot amb els arbres procedents altres països) i les ruïnes del Palau Real, que era un dels edificis més emblemàtics de València i residència monàrquica de Jaume I.








PASQUA EN PRIMER CICLE
Per a celebrar la Pasqua, l’alumnat de 1r i 2n de Primària va realitzar una divertida i acolorida activitat en l’assignatura d’Arts.
Usant paper de seda de diferents colors, van decorar una figura amb forma d’ou de Pasqua. Cada alumne va arrugar i va pegar xicotetes boletes de paper de colors sobre el contorn de l’ou 🥚
Esta activitat no sols va permetre treballar la motricitat fina i la coordinació, sinó que també va fomentar la creativitat i l’expressió artística. Una forma alegre i visual de viure la Pasqua a l’aula!



En Arts, els nostres xiquets i xiquetes de 1r i 2° de primària han participat en un projecte relacionat amb Kandinsky 🎨🖼️. Han dissenyat la seua pròpia versió del seu quadre tan famós anomenat “Estudi de color: quadrats amb cercles concèntrics “ i amb això hem format el nostre propi arbre per a celebrar la primavera 🌺🌱🌸

FALLES EN 1r CICLE
En Arts, el nostre alumnat de 1r i 2n de primària, per a celebrar les falles, ha plasmat focs artificials i mascletàs utilitzant molt color! 🎆🧨🎇. Ho han fet utilitzant materials reciclats ♻️



Primer cicle ha treballat dins de coneixement del mitjà el projecte “Som astronautes”.
Durant unes setmanes hem aprés els planetes que conformen el sistema solar, els milotxes, les galàxies…
I hem conegut a la primera astronauta dona d’Espanya! Sara García!Hem aprés i gaudit moltíssim d’este projecte.

En primer cicle, dins del projecte interdisciplinari, treballem diferents països relacionats con el nostre lema “La volta en el món en 80 dies”.
En esta ocasió hem treballat Perú, visitant els principals monuments, els animals més característiques i la vida i cultura del país.
Us deixem un collage con alguns dels treballs realitzats. L’alumnat ha gaudit molt!
1r CICLE
El primer cicle del nostre centre està treballant el projecte “Som Astronautes”, per la qual cosa no deixen de viatjar per l’espai.
El primer viatge va consistir a visitar els diferents planetes i aprendre sobre ells…




Viatjant per l’espai, també s’han trobat amb moltes estreles, algunes d’elles conformen diferents constel·lacions que han intentat representar…


D’altra banda, en els projectes interdisciplinaris, han anat de viatge amb Buitoni al Perú.

Des d’allí s’han emportat estes catifes peruanes!!


A més, des de l’helicòpter també han pogut observar les línies de NAZCA, i els ha agradats tant que han decidit representar-les amb la tècnica del “scratching”.




Primer cicle va visitar dijous passat 27 de març l’Observatori del Canvi Climàtic, on van tindre sessió de contacontes sobre la desforestació i un divertit joc per a conscienciar sobre el medi ambient. També van poder gaudir acolorint diferents animals que podem trobar en diferents paisatges del món.



DIA DE LA PAZ 1r CICLE
En primer cicle en l’assignatura d’Arts, per a celebrar el dia de la pau hem fet, utilitzant plats i aquarel·les, decoracions amb el símbol de la pau. ☮️
A més, hem creat els nostres propis coloms de la pau 🕊️




A més, hem creat els nostres propis coloms de la pau 🕊️
NADAL EN 1ºCICLO
En primer cicle, en Arts, vam fer boles de Nadal 🎊🎄. Els xiquets van decorar l’interior de la bola de neu, que estava buida per dins, col·locant xicotets detalls festius. Després, les boles es van plastificar i es van penjar com a adorn. Esta activitat va permetre als estudiants desenrotllar la seua creativitat mentres se submergien en l’esperit nadalenc, creant decoracions úniques i plenes de color.



MÚSICA EN L’UNIVERS
Estem treballant el projecte de la música en l’univers. Hem treballat partint de cançons creades per a imaginar l’univers i després hem creat ritmes marcians per a tocar en classe
Treballem notes musicals amb elements de l’univers com a planetes, coets, estreles, satèl·lits …


ACTIVITATS DE DESEMBRE
El primer cicle, en estos dies tan freds, s’ha convertit en xicotets artistes i han representat l’hivern en estos bonics i originals mosaics

A més, durant este mes de desembre, ens hem divertit molt veient les entremaliadures cada matí en arribar a l’aula amb les quals ens sorprenia el “Donyet”


TREBALL FINAL PROJECTE “EL MEU BARRI”
Com a treball final del projecte “El meu barri” l’alumnat de primer cicle ha realitzat i decorat un gran mural representatiu del nostre benvolgut barri i que decora el nostre centre. Ha quedat super vendehúmos!


ARTS 1r CICLE
Com Halloween ja ha arribat, és moment de posar-se a la feina!
Per això, els nostres alumnes han creat els seus propis dissenys d’Halloween utilitzant aquarel·les i diferents siluetes… 👻🎃🦇
També, han creat el seu propi ratpenat i… vola de veritat! 🦇🦇




Finalment, han creat fantasmes amb cua. Ens han servit per a decorar la classe pegant-los en les finestres! 👻👻
TREBALL MANIPULATIU
En primer cicle continuem aprenent de manera manipulativa i molt divertida amb projectes com: “El meu barri” , “El mercat” o “El restaurant”, i amb el taller de mats.







AMBIENTS D’APRENENTATGE
El primer cicle (primer i segon de primària) ens hem posat a la feina gaudint dels diferents ambients d’aprenentatge, com amb el de Vida pràctica i el de bricolatge…




També aprenem jugant en el taller de matemàtiques

I ens va encantar la visita d’un apicultor que ens va explicar el seu ofici tan meravellós i necessari, aprenent sobre el món de les abejitas i tot el que aporten en el món…


HORT ESCOLAR
Els alumnes de primer i segon de primària, estem treballant les plantes.
Realitzem diferents activitats: germinar plantes, reproduir plantes de diferents maneres, trasplantar, també hem vist la fotosintesis…
Hem començat el nostre xicotet hort llevant les herbes




23 D’ABRIL: DIA DEL LLIBRE
Hui 23 d’abril, per a celebrar el dia del Llibre, en la classe de primer i segon hem vist i parlat sobre la llegenda de Sant Jordi i el drac.
Després, cada un, ha elaborat una rosa, que hem fet amb paper de periòdic , per a regalar-li-la al nostre padrí lector.


SETMANA DE LA CONVIVÈNCIA
Durant la setmana de la convivència, en el primer cicle, hem realitzat diversos tallers. Ha sigut molt divertit i ens ha agradat molt. Taller de cometes, després les hem fetes volar al pati.



També hem construït una capseta per a guardar els ous de xocolate.



Teatre realitzat per alumnes del cicle formatiu




ANIMALS
Hem aprés moltes coses coses dels animals. Com són, on viuen, que mengen…

ENERGIES RENOVABLES
En primer i segon treballem les energies renovables. Les obtenim de fonts de naturals, són recursos nets i quasi inesgotables.







PADRINS LECTORS
Ja han arribat els nostres padrins lectors!Tant en 1° com en 2° els hem rebuts amb entusiasme. Ens ajudaran en l’aprenentatge de la lectura llegint amb nosaltres.Ha sigut una experiència molt interessant i estem esperant que tornen prompte.









TALLER DESDEJUNI SALUDABLE
En el primer cicle de primària hem realitzat el taller de desdejuni saludable. Hem aprés quins aliments hem de prendre tots els dies per a arribar al col·le carregats d’energia. Ens ha agradat el desdejuni que hem pres. Intentarem fer-ho a casa.



PROJECTE DELS ÉSSERS VIUS
Gaudint del projecte dels éssers vius
PROJECTE DE L’AIGUA
Els xiquets i xiquetes de primer i segon de primària ens hem convertit en superguardianes de l’aigua. Posarem en pràctica tot el que hem aprés.

Projecte “Dret a una família”


Taller estalvie de l’aigua realitzat per AVACU

