ANEM A L’ALQUERIA DEL BÀSQUET

El passat dimecres, 4 de març, l’alumnat de l’etapa de TVA es va ficar el seu equipatge per a participar en les jornades esportives organitzades per la Conselleria d’Educació, destinades a apropar a l’alumnat a l’esport del bàsquet. Es van desplaçar fins a l’Alqueria del Bàsquet en València per a disputar 3 partits de 12 minuts contra equips d’altres escoles d’Educació Especial de la Comunitat Valenciana. Els nostres dos equips van ficar en pràctica tot el que havien aprés en l’escola sobre aquest esport les setmanes anteriors i, tot i no tindre cistelles, van aconseguir marcar molts punts; però, el més important és que van gaudir d’un dia esportiu fent equip i relacionant-se amb altres adolescents. Van tornar amb una medalla i amb molta alegria i ganes de continuar fent esport.