DIA INTERNACIONAL DE L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LA DONA

Amb la celebració del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona es realitzaren diferents activitats.

El dijous 23 de novembre els iaies i ties de l’alumnat van ser convidades a realitzar un taller per a commemorar aquest dia; dins de la campanya “alcem el vol”. La proposta tríada va ser l’elaboració d’unixes papallones amb plana i a la cua portaven un missatge de llibertat. Aquestes van ser penjades a la zona de pícnic del pati.  Per finalitzar la jornada commemorativa del dijous l’alumnat de sisè va llegir un manifest per reivindicar la situació de violència que pateixen els dones.

Al dia següent, el divendres 24, tot el centre va treballar la cançó “Transmets energia” amb diferents activitats i, finalment, és va cantar i ballar.