DESCOBRINT BESELGA

El passat 17 de novembre tot l’alumnat de primària va anar a visitar Beselga. L’objectiu va ser conèixer un poc més la història del nostre poble, ja que els nostres avantpassats procedien de Beselga.

Visitàrem diferents monuments antics com són el castell, el llavaner i els restes de la séquia (antic aqüeducte). A més, descobrirem un mur de pedra fet a mà on apareix un dibuix amagat en ell (sols de pedra fent una creu). Per poder assolir els nous coneixements, realitzàrem activitats cooperatives sobre la nostra visita.

L’alumnat d’Infantil va eixir a veure el castell de Beselga des de lluny. Quan tornaren a l’escola construïren tots junts, amb material de psicomotricitat, el que havien observat.