Una Jornada de Teatre en Anglès a la Caixa Rural

Este mes, l’alumnat de primària del nostre centre ha tingut l’oportunitat de viure una experiència cultural i educativa única: assistir a una obra de teatre en anglès adaptada al seu nivell. En tres torns diferenciats, els estudiants van anar a la sala de teatre de la Caja Rural, un espai ideal per gaudir de la representació en un entorn còmode i proper.

L’activitat va ser dissenyada per fomentar l’aprenentatge de l’anglès a través de l’exposició a situacions reals i interactives, permetent als estudiants no sols escoltar sinó també veure en acció el llenguatge apres en classe. L’obra triada va incloure vocabulari adequat per a cada cicle, assegurant-se que tots els estudiants poguessin seguir el fil de la història i, al mateix temps, practicar l’idioma de manera divertida i engrescadora.

L’experiència va ser altament valorada tant per l’alumnat com per el professorat, destacant l’importància de l’ús de metodologies innovadores en l’ensenyament de llengües. Aquesta sortida no sols va enriquir els nostres estudiants lingüísticament, sinó que també va ampliar la seva visió del món, demostrant que l’aprenentatge pot ser tan divertit com educatiu.