CÓM TREBALLEM EN EDUCACIÓ PRIMÀRIA?

L’etapa d’educació primària comprèn els alumnes de 6 a 12 anys. Des de l’escola donem una gran importancia a aquesta etapa per tal d’iniciar l’assoliment de les competències bàsiques. Cada alumne té unes característiques personals que el fan únic i per això cal conèixer les seues potencialitats per a desevolupar-les al màxim. Partim del coneixement de les inteligències múltiples per a afavorir un aprenentatge basat en l’experimentació, el treball cooperatiu i la vivència d’allò que s’aprén, per tal de fomentar un aprenentatge significatiu i emocional. Seguint el treball i la línea que comencem en infantil, en primària es segueix oferint els recursos necessaris als alumnes per tal que ells mateixa arriben a assolir els aprenentatges necessaris per a ser, saber estar i saber fer. I és així com l’alumne/a esdevé el protagonista del seu propi aprenentatge. Al llarg de l’etapa no només es prioritza adquirir uns continguts i coneixements bàsics sinó que a partir del treball sistemàtic en grups cooperatius, en el treball col.lectiu i sense oblidar el treball individual s’aconsegueixen els objectius fonamentals per garantir el pas a la secundària. Volem fer dels alumnes “persones que crèixen feliços” amb el món que ens envolta i amb tot el que això significa. El nostre equip docent, així com el personal no docent del centre, està compromès en aquesta tasca. Sentim el plaer d’ensenyar, gaudim en a nostra tasca i tots junts aprenem!

WhatsApp Image 2021-03-31 at 17.22.33