Un matí de tallers dinàmics al centre

El passat 7 de maig, el nostre centre es va convertir en un vibrant espai de descoberta i aprenentatge a través d’una sèrie de tallers interactius. Des de primera hora del matí, l’alumnat de primària va tenir l’oportunitat de participar en una varietat d’activitats distribuïdes per tot el recinte escolar, desplaçant-se lliurement entre els diferents espais habilitats.

Entre les activitats oferides, vam comptar amb un taller de ioga, on els estudiants van poder connectar amb la calma i l’equilibri; un taller de malabars, que va posar a prova la seva coordinació i habilitats motrius; així com sessions de baile, on la creativitat i l’expressió corporal van ser les protagonistes. A més, els tallers de manualitats van permetre als estudiants explorar la seva vessant més creativa, elaborant projectes artístics personals.

Aquesta jornada no només va promoure l’aprenentatge pràctic i l’expressió personal, sinó que també va fomentar la cooperació i el treball en equip, ja que els estudiants van compartir espais i materials, aportant a l’ambient un esperit de comunitat i intercanvi cultural. Sens dubte, una experiència enriquidora per a tots!