DIA INTERNACIONAL DELS BOSCOS

Hola!

Des de la Xarxa de centres per la Sostenibilitat de Castelló, CeSCa, a la qual pertany la nostra escola, vos convidem a participar en  un ECO-REPTE per celebrar el 21 de març, dia internacional dels boscos.

Toca fer una reflexió sobre la importància que tenen els arbres del nostre voltant 🌳🌳🌳

Seria un bon moment per a que tota la comunitat educativa posara en relleu que cal respectar, estimar i tindre cura dels nostres arbres que fan del nostre planeta un món habitable.

Vos proposem que feu una foto sobre aquell arbre important de la vostra infància, del lloc de vacances, del poble dels avis… un arbre important o conegut… I ens l’envieu al correu lopedeveganules@gmail.com especificant el nom de l’arbre i la seua localització en el missatge.

També podem inundar les xarxes amb fotografies dels arbres 🌳🌲🌴🍃🌱💚
Etiquetant @lopedevega_reciclalescola
@XCentres

21marçdiaboscos

CeSCa

Per favor envieu les fotos abans del divendres 17 de març.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Xarxa de centres per la Sostenibilitat de Castelló.