INFORMACIÓ BANC DE LLIBRES

ALUMNAT DE PRIMER I SEGON DE PRIMÀRIA

A partir de setembre podran passar a arreplegar el xec llibre per un import de 160 euros per a entregar a les llibreries on s’adquirisquen. Les famílies hauran d’abonar l’import de diferència. Si ho han adquirit a través de l’AMPA, el col·legi gestionarà el lliurament del xec lliure a l’associació per a poder realitzar la gestió més ràpidament. En tractar-se de material fungible, estos llibres seran entregats a les famílies en finalitzar el curse.

ALUMNAT DE TERCER A SISÉ DE PRIMÀRIA

A l’inici de les classes al setembre, l’alumnat rep un lot de llibres de text con un folre protector, amb la finalitat de preservar la seua durabilitat. Vos recordem que segons l’article 10 de l’orde 26/2016, de 13 de Juny , de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Deporte, l’alumnat participant queda subjecte a l’obligació de fer un ús adequat i acurat dels mateixos i de reintegrar-los al centre una vegada finalitzat el curs escolar o en el moment que cursen baixa en el centre. El deteriorament dels materials per mala utilització, o la pèrdua
d’estos, suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat.

Por tot això, preguem a les famílies que facen un ús adequat amb estes pautes:

• Canviar el folre si es deteriora, poden adquirir-lo en papereries.
  • Evitar deixar el llibre en superfícies mullades, tacades o manipular-los mentres es menja o amb les mans brutes.
  • Queda prohibit escriure en els llibres ja que no son material fungible.
  • De tant en tant, les famílies han de revisar l’estat dels llibres i conscienciar als xiquets i les xiquetes que han de cuidar-los i fer bon ús d’estos.
  • Revisar les motxilles per a traure objectes innecessaris . Evitar posar l’aigua i l’esmorzar en el mateix compartiment dels llibres.