DIA DE LA DONA

ACTIVITATS D´INFANTIL

Els alumnes/as d'educació infantil han treballat el conte "Wangari Maathai", ecologista africana que va dedicar la seua vida  a cuidar del medi ambient i a combatre la desforestació a Kenya.

ACTIVITATS DEL PRIMER CICLE

Els estudiants del 1r cicle van compartir els seus treballs i van reflexionar sobre la importància d'esta data. Va ser una jornada enriquidora on es va destacar el paper fonamental de les dones en tots els àmbits de la societat. Una celebració per a recordar!

ACTIVITATS DEL SEGON CICLE

L'alumnat ha portat una foto d'alguna dona a la qual admiren de qualsevol àmbit (familiar, social, científic...). Posteriorment s'ha fet una projecció en classe per a presentar a la resta i explicar els motius de l'elecció, muntant un pòster col·laboratiu ("La dona que admire”), i fotoreclam.

ACTIVITATS DEL TERCER CICLE

A través de caixes de sabates  van projectar artísticament la investigació sobre dones extraordinàries, les seues vides i el seu llegat. Contaran les seues històries, a través d'esta experiència plàstica, als més xicotets del col·le. Va ser una experiència molt enriquidora!

MARXA SOLIDÀRIA

L'alumnat de quint i  sext de primària, dins del Pla de Transició amb l'IES Ràdio Exterior realitzem una marxa solidària fins a la platja de l'Almadrava. Amb esta marxa recaptem 53 euros per a l'associació  Vicente Ferrer i el seu projecte"Biblioteques rurals" l'objectiu de les quals és combatre l'analfafetismo, acostant la lectura i la cultura a xiquetes i xiquets de l'Índia rural.Moltes gràcies per la vostra col·laboració!