PROGRAMA ESCOLARTS

L'ESCOLA FA TEATRE

image-20230609-101243-53346199

Escolarts Escola fa teatre és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme i al desenvolupament de l’expressió artística, més concretament, al foment de l’art dramàtic i la representació d’obres teatrals. La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha posat a disposició dels centres que ens hem inscrit quatre obres creades per persones professionals de la dramatúrgia. En concret el nostre centre a triat dues obres per a representar desde tercer fins a sixé de primaria: "La carrasca" de Paula Llorens i "La beluga" de Joan Nave. Les dues transmeteixen valors educatius que desenvolupen els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030. El treball ha consistit en la lectura, preparació i representació d’aquestes dues obres pels xiquets  de tercer, quart, cinqué i sixé del centre.

Escola_fa_teatre

Els objetius que s'han pretés són:

*Potenciar l'ús del valencià oral i escrit entre l'alumnat, en el àmbit de la literatura i la representació artística teatral.

*Facilitar la creació de situacions comunicatives reals que activen l'ús de la llengua i la creativitat artística.

* Familiaritzar l'alumnat amb el llenguatge teatral i amb els diversos aspectes de la representació dramàtica: escenografia, expressió corporal, expressió lengüística...

* Afavorir el treball cooperatiu i integrador entre l'alumnat mitjançant la interpretació d'obres teatrals.

*Integrar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) com a recursos pedagògics.

Ací teniu una representació del treball realitzat