Radio Veles

Hola alumnat i famílies del col·le! Us presentem la nostra ràdio del col·le anomenada Ràdio Ves-los.

Podeu estar al corrent de totes les novetats en el següent enllaç. No te les perdes!

Ràdio Ves-los està creada perquè creiem que és una eina molt important per a la comunicació i perquè, mitjançant ella, podem donar veu a tot allò que realitzem en el centre donant-li protagonisme a tota la comunitat educativa i, especialment, al nostre alumnat, el qual descobreix la ràdio com una font alternativa de formació i comunicació. D’altra banda, la ràdio abasta tots els cursos del centre, des d’Infantil fins a Primària i a través d’ella podem desenvolupar diferents aspectes de les assignatures que s’imparteixen en el col·le.

Fa uns dies, realitzem una votació per a l’elecció del logo. Ací us deixem el logo guanyador.