Jornades solidàries 2023-24

Els dos últims dies abans de les vacacions de Pasqua s’han realitzat en l’institut les tradicionals jornades solidàries, en les quals un curs més el professorat s’ha bolcat amb la preparació d’activitats i tallers i el nostre alumnat no ha faltat a la cita, participant activament en les diferents propostes que s’han desenvolupat.

No han faltat les competicions esportives (pilota presoner, futbol i ping pong), els tallers de manualitats (elaboració de paninis, creació de clauers, banderes d’Europa amb taps), els tallers didàctics (ecoesferas, escriptura grega, yincana matemàtica, secret garden, jocs tradicionals , respostes amb QR), els tallers lúdics (“I jo amb estos pèls”, cerca d’ous de pasqua, karaoke en castellà i anglés, salsa, fuita room a la biblioteca, jocs de cartes de la Fallera Calavera i videojocs). Tampoc ha faltat la parada de l’AMPA que este anys ens ha delectat amb els seus dònuts solidaris.

L’alumnat ha pogut gaudir igualment de les representacions en primícia dels musicals de 1r de batxillerat.