Musicals 2023-24

L’alumnat de 1r de batxillerat ha demostrat un curs més la seua capacitat creativa, el seu compromís grupal i els seus dots artístics en la realització dels musicals d’este curs. Les representacions, amb assistència multitudinària d’alumnat i professorat del centre, s’ha dut a terme en el gimnàs de l’institut durant les jornades solidàries. El tema triat este curs gira entorn del clàssic dels musicals Moulin Rouge.

El nostre projecte de realització de musicals per a l’alumnat de 1r de batxillerat oferix una plataforma inestimable per al desenvolupament d’habilitats artístiques, des del cant i l’actuació fins a la producció teatral. A més, fomenta el treball en equip, inculcant responsabilitat i compromís, així com enfortint l’autoconfiança i l’autoestima a través de l’experiència escènica. Este enfocament multidisciplinari també permet l’aplicació pràctica de coneixements acadèmics, a través de la integració de conceptes de diverses matèries, mentres que promou la cohesió social i el sentit de comunitat entre els participants, creant un ambient enriquidor per al creixement personal i artístic.