II Torneig d’escacs Joanot Martorell

En el marc de les Jornades Solidàries 2022 s’ha celebrat l’II Torneig d’escacs Joanot Martorell. El torneig va tindre lloc en la zona del pati de Jocs al Joanot i va comptar amb la participació de quaranta alumnes i alumnes. La trobada es va realitzar en la modalitat “torneig suís” i durant quatre hores cada participant va tindre l’oportunitat de demostrar el seu coneixement del joc al llarg de set rondes.

Es van realitzar un total de 280 partides en les quals els nostres alumnes i alumnes van posar a prova el seu domini dels taulers. En la final van participar els dos contrincants amb millor puntuació prèvia. Es van entregar trofeus per als tres primers, diploma d’honor per als set participants següents i un val per a esmorzar en la cantina per als sis primers classificats:

1. Sergio Mora (2n Bach. Humanitats)
  2. Adam Galmani (2n ESO F)
  3. Santiago Sepúlveda (1r Bach. Humanitats)