Propostes del PAC per al Projecte participatiu

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la concienciació sobre els ODS (Objetius de Desenvolupament Sostenible): ODS 11. Ciutats i comunitats sostenibles.

Des de la regidoria de Drets Socials han endegat un projecte per saber la opinió de diversos col·lectius de la ciutat i escoltar les seues propostes. El nostre institut ha estat escollit per formar part del projecte.

Citats en el Centre juvenil del Carrús, i de la mà de la TIS (tècnica d’integració social) de la regidoria de drets socials, Chon Xumini, els alumnes del PAC han pogut donar la seua opinió sobre aspectes del barri del Carrús. Entre elles destaca, la preocupació per les conductes incíviques i també la proposta d’un carnet juvenil.

Totes les propostes seran escoltades per l’Ajuntament d’Elx i la Generalitat Valenciana.