El PAC participa en un concurs sobre biodiversitat

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat; ODS 15. Vida d’ecosistemes terrestres.

És una gran notícia anunciar que el nostre centre ha sigut triat com un dels 6 finalistes del concurs “Xicotetes accions per a preservar la biodiversitat”, organitzat per Consum Cooperativa i en què han participat entorn del centenar de centres a nivell nacional. El projecte ha sigut dut a terme pels alumnes del programa PAC, coordinats pel professor Javier Moreno.

La iniciativa ha consistit a potenciar el rendiment de l’hort escolar mitjançant la creació d’altres xicotets ecosistemes que l’envolten, com l’Oasi de papallones, l’hotel d’insectes, el jardí mediterrani o l’estany per a ocells.
L’edició d’enguany busca afavorir al “ODS 15: Vida d’Ecosistemes Terrestres“. L’objectiu és que els joves comprenguen la funció de les espècies animals i vegetals amb les quals convivim i la seua relació amb la nostra salut i benestar, contribuint així a l’equilibri de les persones amb la naturalesa.

A més, tots els participants han contribuït al projecte de biodiversitat “Conservació d’ocells aquàtics en aiguamolls” de Fundació Global Nature, ja que Consum donarà 1 euro per cada alumne que ha participat, a més de fer una aportació de 3000 euros.