Guanyadors del concurs: “Il·lumine les meues emocions”

L’II concurs de transició “Il·lumine les meues emocions” per a l’alumnat de 6é de primària dels col·legis adscrits al nostre institut ha sigut tot un èxit. Amb un elevat percentatge de participació, el jurat compost per dos membres de l’equip directiu, coordinació de secundària, departament d’orientació, departament de plàstica, un membre de l’AMPA i un representant de l’alumnat, l’ha tingut realment difícil per a triar als guanyadors. Finalment, després d’una votació ajustada els premiats han sigut:

Primer premi: Esmeralda Carolina Renteria Zukauskaite del CEIP Jaime Balmes.
Segon premi: Juan García del CEIP Menéndez Pelayo.
Tercer premi: Celia Serrano Moreno del CEIP Jaime Balmes.

A més dels premis econòmics canviables per material escolar, una desena d’alumnes/as han rebut un diploma de reconeixement per la seua destacada participació en el concurs.

Esperem que gaudisquen dels seus premis i que l’any que ve comencen la seua marxa en el nostre centre amb tantes ganes com li han posat als dibuixos amb els quals han participat.